DrankenBoutique.nl gebruikt cookies om het bezoek en winkelen bij DrankenBoutique.nl nog makkelijker en persoonlijker te maken. Door gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord.
Akkoord Privacy beleid

Tijdlijn

1999
  • Op 17 mei 1999 opent Slijterij HILO haar deuren op Dordtselaan 171-C te Rotterdam. HILO staat voor High Quality, Low Prices.
 
2004
  • De dagelijkse leiding wordt overgedragen aan Jayant Kalika.
 
2006
  • Vanaf 2006 wordt de nadruk gelegd op luxe dranken.
 
2007
  • Op 31 mei 2007 is Slijterij HILO genoodzaakt haar deuren te sluiten i.v.m. ernstige waterschade.
  • Op 3 augustus 2007 vindt de heropening plaats.
 
2008
  • Piper-Heidsieck en Slijterij HILO werken samen aan de mooiste champagne beleving in Nederland.
 
2009
  • Remy Martin en Slijterij HILO werken samen aan de mooiste cognac beleving in Nederland.
 
2012
  • Slijterij HILO wordt omgedoopt tot DrankenBoutique HILO.
  • De slijterij wordt volledig verbouwd en krijgt een zeer luxe uitstraling, waarbij Piper-Heidsieck, Remy Martin, Russian Standard, BOLS en The Macallan extra aandacht krijgen in de zaak. In samenwerking met Maxxium Nederland B.V. wordt er een beleving gecreëerd, die nergens te beleven is in de slijterswereld.
  • DrankenBoutique.nl gaat online.
 
2013
  • Agentschap van Vallure Vodka wordt binnengehaald.
 
2014
  • De nieuwe website van DrankenBoutique gaat online.
  • DrankenBoutique.nl wordt gesplitst in 4 onderdelen: - Store, - Online, - Special Delivery en - Vallure Vodka Nederland.
  • Plannen worden uitgewerkt voor de exclusieve Experience-room.
 
2015
  • Opening Luxury Room by DrankenBoutique.nl.
  • Johnnie Walker, Ciroc, Ron Zacapa worden partner van DrankenBoutique.nl.
  • Moët & Chandon, Veuve Clicquot Ponsardin, Belvedere, Hennessy & Glenmorangie worden partner van DrankenBoutique.nl.
  • Remy Martin, The Macallan worden partner van DrankenBoutique.nl.
  • DrankenBoutique HILO wordt definitief omgedoopt tot DrankenBoutique.nl.
 
2016
  • Louis XIII is exclusief partner van DrankenBoutique.nl.
  • DrankenBoutique.nl is de online en offline partner van Johnnie Walker voor de Winter Edition. Deze worden ook gepersonaliseerd in de winkel.
  • Festivals, exclusieve horecazaken, luxe evenementen worden een belangerijke onderdeel van DrankenBoutique.nl.
 
2017
  • DrankenBoutique.nl online krijgt een facelift.
  • Martell wordt partner van DrankenBoutique.nl. Er worden plannen gemaakt om Martell optimaal te beleven bij DrankenBoutique.nl store.
  • DrankenBoutique.nl store en online worden in de maanden november en december omgetoverd tot een ware Johnnie Walker outlet.
  • Er wordt een Label Studio ontworpen door Johnnie Walker waar relaties van DrankenBoutique.nl exclusief gebruik van mogen maken.
  • Innovatieplan 'Waar staat DrankenBoutique.nl over 5 jaar?' wordt geschreven inclusief nieuwe plannen en tekeningen.

2019
  • DrankenBoutique.nl (voorheen bekend als Slijterij HILO) bestaat 20 jaar!
  • Gifting Season wordt steeds belangrijker voor DrankenBoutique.nl. Zo zullen we de Belvedere Silver Saber ook in-store graveren. Rond om Johnnie Walker wordt het personaliseren een belangrijk onderdeel.
  • DrankenBoutique.nl kiest er niet meer voor ons met 1 partner (voorheen Diageo) samen te werken voor het eindejaarsconcept, maar wordt het Best-of-the-Best concept bedacht en uitgerold.
  • Het concept 'Japans' wordt bedacht samen met Beam Suntory. Dit zullen onze klanten snel terug zien, zowel online als offline (store).