DrankenBoutique.nl gebruikt cookies om het bezoek en winkelen bij DrankenBoutique.nl nog makkelijker en persoonlijker te maken. Door gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord.
Akkoord Privacy beleid

FAQ's

VEELGESTELDE VRAGEN

-
Zijn de prijzen in de winkel gelijk aan de prijzen die op de website staan?

Ja, we werken met één prijs en het maakt niet uit of u in de winkel koopt of de artikelen online bestelt. Er komen wel verzendkosten bij als u het online bestelt.
-
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wij rekenen € 6,95 per bestelling, ongeacht de hoeveelheid.
-
Zijn alle prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW.
-
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
In principe wordt elke bestelling dezelfde dag verzonden. In enkele gevallen kan het zo zijn dat het artikel is uitverkocht en het besteld moet worden. Hierover ontvangt u onmiddellijk bericht. Wij streven ernaar om alle bestelling binnen 1 tot 2 dagen op locatie af te leveren.
-
Krijg ik een orderbevestiging?
Bij elke bestelling die u plaatst, krijgt u een orderbevestiging per mail. Dit kan in sommige gevallen enkele minuten duren. Niet ontvangen? Bel dan naar 010 4844 521 of stuur een mail naar info@drankenboutique.nl.
-
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Nee, vandaar dat u alleen via iDEAL kunt betalen. Wij zijn een consumentensite voor de Nederlandse markt en verzenden geen partijen naar het buitenland.
-
Kan ik nog extra korting krijgen bij afname van een grote hoeveelheid?
Nee, wij werken met vaste lage prijzen, ongeacht de hoeveelheid.
-
Zijn er dan helemaal geen aanbiedingen?
Houdt hiervoor de website en FaceBook in de gaten. Abonneer op de nieuwsbrief of ‘like’ onze FB-pagina en blijf zo op de hoogte van alle aanbiedingen.
-
Wat is de maximale hoeveelheid die ik mag bestellen in de actieperiode?
U mag bestellen hoeveel u wilt. Echter nemen wij geen goederen terug die in de actieperiode zijn gekocht.
-
Ik heb teveel gekocht, mag ik dit retourneren?
Onze retourregels vind u hier terug
-
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Geef dit z.s.m. door aan de klantenservice via 010 4844 521 of stuur een mail naar info@drankenboutique.nl.
-
Kan ik mijn bestelling ook afhalen en betalen?
Ja, dat is zeker mogelijk op het volgende adres: Dordtselaan 171-C, 3081 BN Rotterdam.
-
Door wie wordt mijn pakket afgeleverd?
Wij verzenden alle pakketten via POSTNL.
-
Krijg ik een track & trace code?
U ontvangt altijd een track & trace code als de bestelling is verzonden.
-
Mijn pakket is zoekgeraakt of beschadigd. Wat nu?
Geen paniek, wij verzenden alle pakketten verzekerd. Dus u krijgt het bedrag geretourneerd of wij verzenden z.s.m. een nieuw pakket.
-
Wat zijn jullie contactgegevens?
DrankenBoutique.nl
Dordtselaan 171-C
3081 BN Rotterdam

010 4844 521
info@drankenboutique.nl
-
Wat is jullie bankrekeningnummer?
Wij bankieren bij de volgende banken:

Rabobank
IBAN: NL66 RABO 0381825108
BIC: RABONL2U

ING
IBAN: NL60 INGB 0005 4037 80
BIC: INGBNL2A
-
Welke betaalmiddelen accepteren jullie in de winkel?
U kunt bij ons contant of per pin betalen in de winkel. Wij accepteren geen creditcards.
-
Welke betaalmiddelen accepteren jullie online?
U kunt via onze website per iDEAL betalen. Ook hier accepteren wij geen creditcards en kunt u niet achteraf betalen.
-
Heeft u nog vragen?
Bel dan naar 010 4844 521 of stuur een mail naar info@drankenboutique.nl.

LEEFTIJDSCONTROLE

JA

IK BEN OUDER DAN 18 JAAR EN WIL TOEGANG TOT DE SITE

NEE